God middag gott folk!

Tacka gudarna för att jag mår bra idag :) Eller ja, lite seg är man ju.
Anna kom hit igår (titta inlägget nedanför på den självsäkra parkeringen), eftersom vi har ganska mycket snö runt om så kunde inte Anna stå ute på vägen, så vi kom på den briljanta idén att försöka få in bägge bilarna på parkeringen, och eftersom man inte kunde sätta dom bredvid varandra för att där är för mycket snö, så fick vi backa in min bil längre in mot garageporten och Annas bil framför. Så förlåt grannar om ni hörde mig skrika "STOOOP!!" :D Hahaha!
Det blev en massa vin, skruvar, popcorn och ballerina kladdkaka. Till och med en pirog som vi delade på :) Anna är alltid hungrig ;) haha! Trevligt hade vi alla fall! Vid ett tiden var så lulliga och trötta att vi gick och la oss.

Anna har kört hem och jag ska snart färga mitt hår tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0