I need some money!

Jag tittade nyss på Mina Sidor på Tele2.se och såg att nästa mobilräkning kommer bli saftig. Jag undrar hur fan jag gör?! Jag är inte ute på nätet och jag ringer inte mycke, dock skickar jag ganska många sms. Men för så mycket? Näää..
På tal om att jag kommer bli fattig, så klickade jag hem lite från Ellos igår, så ni får se det när jag tar hem det ;) hi hi. och självklart är dom som tar längst tid på sig! 5-7dagar, lite drygt!

Nu måste jag skynda mig! Ska ta bussen in till tomelilla (kryss i taket) och titta på soffbord med Anna. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

Comviq kontant is the shit. 295 i månaden! :D

2010-03-01 @ 20:06:48
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Tele2

Hej,



Vi vill tipsa dig om att du kan lägga till ett SMS paket till ditt abonnemang för 69:-/månad och skicka 3000 fria SMS till alla nät. Om du önskar lägga till SMS paketet är du välkommen att kontakta oss på 0772- 25 25 25 så aktiverar vi det direkt till dig.



Med vänlig hälsning,



Alan Kocevic, Tele2.

2010-03-02 @ 12:48:55

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0