Jag är het idag

Jag vaknade för första gången med att jag kunde andas i båda näsborrarna! YEAH! Däremot kunde jag knappt andas för det va så jävla varmt på mitt rum, höll ju på att dööö! Ändå envisas jag om att "sova lite till". Eftersom jag kan praktiskttaget andas nu med näsan så fick jag slemhosta istället, tack för den televerket! Och för att inte glömma, kliande öron :P haha!
Jag måste också köpa ny bäddmadrass till sängen, det var ju satan va ryggen är dålig nu :S Jag är öm i varenda muskel när jag vaknar, någon som kan skänka mig en peng? Eller jag ska göra som Amir "Gaybloggen", ställa mig och leka gatumusikant? :P 70spänn på en kvart, fy fan . Det kan nog bli många pengar i slutändan ;) Han är helskön den killen!

Nu ska jag fortsätta äta min frukost tänkte jag, sen ska jag ringa och terra min lillebror. (!)

Kommentarer
Postat av: Therese

Du kanske gör som jag när du sover.Jag spänner mig i hela kroppen,är inte ett dugg avslappnad,så när jag vaknar så har jag oxå ont i heeeela kroppen o känner mig inte alls utsövd...:SKanske,kanske inte..:DPuss

2010-03-20 @ 14:48:23
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0