Jag är tillbaka .. Nästan.

Jag vet nästan inte vad jag ska skriva, mycket har hänt. Jag kan börja med i torsdes var jag iväg och fixade bilen, så nu hörs den nästan ingenting alls :( Hörs nästan inte som en v6 ens, dock har jag fått basen i högtalarna tillbaka . haha! Sen stack jag till Anna en runda och slutade med att jag sov där :P

I fredes stack jag, anna, kim och tobbe till Store Thor och käkade. Verkligen god mat, dock lite dyr för min smak. Men va fan, nånting får man unna sig :) Däremot hade dom världens minsta desserter! haha! För Kim och Tobbe var det bara en munsbit :P Sen gick vi en sväng till Kingan och satt där och snackade (och drack 'vatten' naturligtvis. haha!) Och tänka sig att två puckon kom dit också, seriöst. Man står inte 15cm ifrån en och viskar, va mogen nog att hälsa istället!

Igår jobbade jag som sagt, hade lite folk faktiskt :) Skönt att ha nåt att pyssla med, dock höll jag på att skita på mig varje gång dom skulle betala eftersom jag är livrädd för att jag ska göra fel med kassan :P
Vi stängde redan vid sex eftersom ingen kom, så jag stack snabbt hem och gjorde mig iordning, sen stack jag in till Lotta för att festa :) Eller ja, fest på tre pers. Men roligt hade vi :D Jag gjorde "low-low-low"-dansen, dom två första gångerna gick det skit bra. Men sen fick jag ont i lårmusklerna och satte mig på röven hela tiden. Dum var jag också att göra det när vi skulle gå till celtic, jag och Catrine stod utanför lägenheterna och vänta på lotta, jag skulle naturligtvis göra dansen, även om jag visste att det inte skulle funka. Och alldeles rätt, jag satte mig på röven och fick princip en halv cider över mig och förstörde mig vita halsduk med min cider som var röd. Skit snyggt, men jag såg det inte förrän senare att jag hade förstört den.
Väl på celtic var där lagom med folk, vi började med att beställa två tequila rose och naturligtvis hade vi för lite pengar och dom hade tydligen slutat att ha kortbetalning, men det löste sig sen. Vi hade skit kul alla fall, och helt plötsligt kommer söta Amanda instudsande :P Ännu mer roligt!
Det var egentligen tänkt att jag skulle ta ett tåget hem, men det blev efterfest hos en killkompis som jag inte har träffat på länge, så jag passade på helt enkelt :) Och där blev det lite mer dricka (vatten självklart) och dans på stolar. Kul hade vi allafall :D


På väg till Celtic, vilken underbar kamera jag har som tar såna bra bilder. haha!


Guess Who?! ;)


På Celtic. Johannes, Catrine och Lotta.

Idag så hämta pappa mig och vi körde till hans jobb, så att jag skulle ta bilen. Sen körde jag tillbaka till Lotta och vi körde till svampa för att käka, självklart :D Det är fan standard. Vi satt där och spelade Skitgubbe medans vi väntade på maten, vi hade absolut inte bråttom, jag tror inte att vi någonsin har ätit så sakta :p haha!

Nu är jag äntligen hemma, och ska sova lite tänkte jag. Det blev inte så mycket sömn inatt, eller imorse måste jag säga :P


Kommentarer
Postat av: Kiddy

Hahaha, low, low, low... :D Det var en rolig kväll, bara att börja ladda för nästa nu ;) hehe. Kram Kram

2010-03-07 @ 20:24:14
Postat av: Anna

Fan vad kul det var, men hur kan du glöma att nämna Kims dubbla middagar:P haha celtic! WEIRDO! :):)

2010-03-08 @ 20:11:48

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0