Jag är uppe!

Kryss i taket! Jag är är uppe, duschad och påklädd, ska alldeles strax börja sminka mig också. Självklart så somnade jag sent inatt, är lite nervös inför idag faktiskt ;) hehe.
Jag tänkte att jag skulle köra in till Tomelilla och ta bussen därifrån, eftersom hela Ystad har datumparkering så vill jag inte riskera att få en bot. HAHA! Been there, done that. Så jag får helt enkelt hämta bilen imorron.
Det är jätte dumt att dom sätter vinprovning klockan tio på förmiddagen! Man är ju full till middag! (Jag kommer säkert svälja vinet, när man egentligen ska spotta ut det, men jag tycker att det är spritmissbruk!)

Nu ska jag göra mig färdig alla fall,  ha en bra dag! För det ska jag ha ;) hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0