Jag blev tagen för rattfylleri

Nä, skämt och sido, ville bara skrämma er lite ;)
Jag är så himla trött nu, ska alldeles strax nanna tänkte jag. Att dricka massa vin mitt på förmiddagen är inte min starka sida ;)

Vill också tillägga att jag tycker att vissa människor bara är för mycket! Att vilja skada någon annan pga att man vill må bra själv. Jag tycker det är vidrigt! Och att bete sig på det jävla viset är helt oacceptabelt, dra in folk som absolut inte har med saken att göra, eller att dra alla över en kam (för att säkert inte vill känna sig ensam om saken) För fan, Väx Upp!

Kommentarer
Postat av: Therese

Men usch gumman,vad har hänt?Puss

2010-03-16 @ 23:31:16
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Lottiiizz

Oj, hårda ord.. What has happend?

2010-03-17 @ 09:26:33
Postat av: Linda

Vad har hänt? :O Först detta o sen lägger du en förbannelse på mor din i drömmen. Nu har du druckig gammalt, surt vin ;)

2010-03-17 @ 12:27:37
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0