Jag tog en sovmorgon

Man kan ju verkligen säga att jag tog en sovmorgon, men min kropp behöver det nu när jag är förkyld :) Annars hade jag försökt att gå upp vid nio-tio tiden alla fall, eftersom jag har några ärenden jag ska göra idag. Arbetsförmedlingen och banken, dom två bästa ställena som man jätte gärna vill vara på :P haha!

Det är underbart väder idag också! Det snöade igår från och till, det är ju typiskt vårväder att det ska växla så himla mycket :) Kanske ska köra till nån skog och gå med hundarna?


Sist vi var ute och gick i det fina vädret.

Nu ska jag gå och duscha, sen ska jag bege mig :) Ciao!

Kommentarer
Postat av: Carol

En sovmorgon i veckan förtjänar man iaf! Så nu har du tagit ut veckans kvot ;)

2010-03-15 @ 17:13:54
URL: http://crolas.blogg.se/
Postat av: jennifer

awh så söta hundar! :D

2010-03-16 @ 14:11:12
URL: http://theeasyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0