Jag tvingar mig att prata

På senare tid har jag tvingat mig själv att svara i telefon, eftersom det bara är försäljare som ringer till oss så är det inte så farligt. Jag har även börjat med att presentera mig, men det låter typ så här "Hej, det ÄR Pau-u-line" Men jag säger det alla fall, framgång :) *klapp på axeln*
Förr kunde jag få en stor klump i magen varje gång det ringde på telefonen, rädslan av att svara och stamma, rädslan av att folk dömmer mig. Jag läste en blogg där personen skrev att vi vet aldrig hur den andra personen dömmer en, det är bara i våra egna tankar som vi tror det.


Kommentarer
Postat av: Ellis

Aww är stolt över dig!!! <3



Jag hatar att prata i telefon faktiskt haha...

Och det är helt sant, vi dömmer oss själva för hårt, vi TROR de andra ser våra fel men de gör dem inte, bara vi som lägger tyngd på fel sak...



sv: Men willys är det ju först till kvarn, de går ju åt som smör.. här ialalfall, man måste stå vid dörren precis när de öppnar...

2010-03-19 @ 20:06:06
URL: http://ellisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0