Katten är äntligen badad!

Seriöst, jag har aldrig sett så svartare ögon på Snuttan som när jag skulle sätta ner henne i duschen. Hon mjauade hela tiden och försökte smita, hon blev inte helt ren, men det var omöjligt när hon rörde sig hela tiden :( Men lite renare blev hon ialla fall !

Jobbet gick bra idag också, det är skönt att ha begravningar för dom sköter sig själva :) hehe. Plus att jag fick med mig hem murkelsås, det är så himla gott! :D
Nu ska jag göra nåt vettigt, typ köra in till mamma och lämna pengar, sen handla mjölk och tvättmedel :P

Kommentarer
Postat av: Anna

Naaw stackars snuttan. vad du är elak:)

2010-03-09 @ 18:45:11
Postat av: signe

vill du bli länkad?

Gissa vilken som är min favoritblogg på www.signefrankl.blogg.se

2010-03-09 @ 20:38:20
URL: http://signefrankl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0