Kryss i taket mitt folk!

Jag är uppe! Kan ni tänka er det?! :P Mina ögon höll på att ploppa ut så mycket i dom gick i kors när jag tvingade mig upp. Jag har vaknade från och till sen åtta tiden, skulle egentligen gått upp då istället, måste vänja kroppen att gå upp tidigare eftersom på torsdag ska vi ha frukost på jobbet och då börjar jag jobba klockan sju, på morgonen! Alltså måste jag senast köra hemifrån halv sju, och då menas det med att jag behöver gå upp vid halv sex tiden! Vet ni hur vilken tortyr det är för min kropp?! :P hehe.

Nu har jag varit uppe sen klockan nio, eller lite i nio. Till o med Carol blev chockad när hon ringde mig och jag redan va uppe :) hi hi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0