Mätt som fan!

Jag har ätit murkelsås som aldrig förr! Jag fick med mig en burk i måndes från jobbet, och den såsen är så jävla god, man kan aldrig sluta äta av den :) Jag köpte hem skinkschnitzel och gjorde mina egna schnitzlar, för första gången! Självklart blev det jätte bra ;) hehe.
Jag körde och besiktiga bilen innan. Självklart när jag kommer ut till bilen så kommer jag på att jag skulle tvätta den, det hade jag naturligtvis glömt och tagit det lugnt när jag gjorde mig iordning. Som tur hade jag lite tid över eftersom jag skulle till mamma. Men när jag kommer till st1 så där är en före mig som skulle tvätta bilen. Då var jag jätte stressad! När jag kommer till mamma, så springer jag in till henne och lämnar pengar och byter par ord med henne, och helt plötsligt är jag sen till besiktningen.
Bilen gick igenom också, kryss i taket! :D Sen körde jag till Carol och drack kaffe där, snacka lite skit så klart. Alltid lika mysigt :D

Nu är jag så mätt att jag skulle kunna rulla fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0