Mysig kväll

Jag körde hem till Tessan och Alicia, dom skulle bjuda på mat :) Det blev korvstroganoff med ris! Riktigt längesen jag åt det faktiskt, jag och T hjälptes åt att laga det, och jag laga riset för T påstod att hon inte kunde laga det ;) Det är en liten konst faktiskt, inte alla som kan det, hehe. Det blev alla fall super gott, sen gjorde vi pannacotta, Tessan hade köpt fusk, men det var nästan lika gott ;) hehe. Jocce ville inte ha sin, så det blev mer till oss. Mohaha! Jag hade också tagit med lite kanelbullar så vi kokade lite te och mumsade på dom :)
Alicia var lika busig som vanligt, hon var lite blyg i början när jag kom, men det släppte efter ett tag! Hon är ju så söt :D hi hi.


Jocce har lärt Alicia att snusa ;)


Therese är till och med så seriös att hon har köpt ett förkläde ;) hehe.


Kommentarer
Postat av: Therese

OMG!!!!!!!!!!!!! Jag MÅSTE gå ner i vikt!!!! Jag e ju as-FET!!!!!

Japp nu jävlar e det nog!!

2010-03-29 @ 22:05:50
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0