Nästan värre

Jag hann och sova i en halvtimme ungefär, när jag vaknade märkte jag att halsen var värre :S Pappa ringde och väckte mig också, goda nyheter :)
Nu har jag tvingat i mig en keso, egentligen för tidigt för mellanmålet. Men av någon konstig anledning så kände jag för det, men när jag väl käka den så var jag inte så sugen. Så kan det också vara.
Nåt som jag skulle behöva nu är Bafucin! bafucin bafucin *sjunger melodin* Jag tror att jag snart får hosta också, så jag måste bedöva halsen med något. Jag hoppas att jag har fått mitt bankkort idag! Har inte hämtat posten än, eller pappa har kanske gjort det? Nåja, det skadar inte att gå ut och kolla. Solen hann och gå bort nu medans jag sov :( typiskt.

Jag känner mig lite yr, så jag får nog ligga i sängen en stund till alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0