Nybäddad säng är det bästa.

Jag åkte som sagt in till Tomelilla, och Anna hämtade upp mig på stationen och vi begav oss till EM. Jag är van att folk känner till Tomelilla, men jag fick vara guide till lilla anna ;) hehe. Inget soffbord hittade hon heller, såvi begav oss till Boan istället och köpte lite nödvändigheter. Sen körde hon hem mig :)

Det kändes jätte konstigt att börja jobba sen, som sagt tycker jag inte om att jobba fel. Det blir fel i mitt huvud då :P hehe. Det var lugnt på jobbet, från att säga att vara ca 25 stycken så blev dom 11. Way to go! Jag fick ta sista stunden, som var väääldigt långtråkig. Politiksnack är inte min grej :P

Anna var ju också lagom yr, när hon skulle gå in i sin bil så tyckte hon det var konstigt att den inte var upplåst. Men så stod hon vid min bil :D haha! Det är skillnad på svart och röd, även i mörker ;)

 

Nu ska jag alla fall läsa lite bloggar, sen ska jag nanna. Det blir Y-Town imorron med Lotta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0