Vi är inte de som spottar i glaset ;)

Nu har jag kommit hem från vinprovningen, tyvärr har jag inga bilder eftersom vi hade fullt upp med att smaka viner ;)
Jag tog bussen in till Ystad och skyndade mig till mötesplatsen där jag skulle möta Anna, hon sa att hon hade stått där en liten stund och inte sett någon gå in där som vinprovningen skulle äga rum. Vi kommer in dit och dom håller fortfarande på att plocka upp. Tydligen var det öppet hus hela dagen, det hade vi ju inte fattat. haha! Alla var jätte trevliga där och vi började direkt med att prova vinerna.
Efter det så blev det lite ölprovning, och tänka sig att jag tyckte några var goda :) Jag som inte gillar öl så mycket.
När allt var klart gick vi till Snuggles och åt lite, eftersom vi (jag) blev hungrig av all det drinkande ;)
På bussen hem så var hela jävla bussen full med gymnasieungdomar "Alltså, jag hade absolut kunnat se dig med Johan, helt seriöööst!", naturligtvis hade jag inte mina hörlurar till mobilen med mig och när jag var i tomelilla kom jag på att jag hade ju faktiskt mp3n med mig. Nåja..


Nu är jag hemma alla fall och är skit trött! Funderar på en powernap ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0