Är sommaren här?

Det var riktigt varmt för en stund sen, när jag gick ut på balkongen så mötte jag en varm kvav luft. Både härligt och ångestframkallande känsla. Varför får man alltid ångest när det börjar bli en ny årstid?
Nu har solen gått i moln och det blåser. Blää!
Jag fick värsta paniken innan, jag stod och stekte fläsk och jag känner nåt som kröp under min tröja på armen. När jag tog av den så var det en äcklig jävla spindel!!! Fatta att jag skrek som en liten flicka i en kvart!! Så jäääääävla äckligt! Usch, ryser bara jag tänker på det. Jag är inte rädd för spindal så länge dom inte sitter på mig eller är väääldigt nära mig.

Nåja, nu ska jag måla klart mina naglar. Jag kör på rosa nu, mitt röda är slut :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0