En bira tack

Gårdagens jobb gick bra, vi fick till och med sluta "tidigt", eller tidigare än vad vi trodde. Vi hade nämnligen kändis på besök ;) Robert Aschberg! Jag fick "äran" att servera honom, jag är väl inget större fan. Men jävlar vilka bruna ögon han hade! De övriga gästerna tappa hakan och kunde inte sluta titta åt hans håll, jag behandlar dom som vilken gäst som helst, även om jag tycker det är skit kul att träffa en kändis och att jag sprang ut till läsken till anna och sa "Jag har pratat med Aschberg!!", det roliga var att jag såg inte honom och jag höll på att ta drickan på folket, och när jag vänder mig till nästa så sitter Robert där (!) AAH! Det var tur att jag inte såg honom, för annars hade jag blivit nervös :) haha! Han var alla fall artig, tackade för "biran" och maten. Men när han tittar på en så stirrar han en rakt in i själen känns det som :P haha! Gert Fylking skulle också komma, men den äran fick vi inte. Dem stannade bara i en timme, så det var en lätt match, vi trodde dom skulle stanna hela natten :P

Sen blev det en film med Anna, Monty Pythons - Life of Brian, verkligen en kult :) Den är roligare att se nu när man är äldre och fattar alla små dolda skämt ;) Självklart poppade vi popkorn, men där var vi inte helt nöjda, så vi gick ner till godishandlaren och köpte chips, dippa och lösgodis. Snacka om att jag rullade hem! Jag hade en sån kväll då jag inte hade någon botten heller, bara åt och åt :P hehe. Det är gott ibland :D

Jag har en period där jag somnar sent och vaknar innan klockan ringer, det är ganska störigt! Jag tror att jag somnade närmare halv tre inatt, självklart låg jag och tänkte på allt. Vad annars? :P

Nu ska jag alla fall göra mig iordning för jobb, det blir heeeela dagen och kvällen. Blää..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0