Go morgon!

Tro det eller ej, men jag är faktiskt vaken :) Tjugo över åtta var jag pigg vaken, men försökte ändå blunda lite.
Vädret är ju verkligen to die for (och inte det positiva "dö") Det blåser satans mycket och det är grått.. Solen har tagit semester eller nånting, kan ni tänka er det? Solen tar solsemester?! hahaha! Jag fick en komisk bild i huvet :P hahaha!
Nåja, jag ska snart göra mig iordning, har precis käkat lite frukost. Kryss i taket på det också :) Sen ska jag möta upp mamma och Alicia.. och självklart gå till arbetsförmedlingen. Money money money!


Jag hade tråkigt på jobbet.

Kommentarer
Postat av: simone

Tjoho pauline, vad gör du för mysigt? Är det hemmakväll eller festkväll på gång? ;)

2010-05-07 @ 13:42:14
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0