God kväll

Det var panik på jobbet, kom många gäster som vanligt. Så jag "räddaren i nöden" kom så fort jag kunde :) Självklart så började det lugna ner sig när jag väl kom dit, alla drar när jag kommer helt enkelt :P Annars gick det ganska bra, inga större katastrofer.
När vi slutade vid halv nio så var det fortfarande ljust, kändes som att klockan var fem-sex. Känns lite konstigt nu när vi börjar gå mot sommartid.
Hem direkt, började leta efter mina sängkläder, hittade ett set som låg under massa filmer och dylikt. Så nu fattas jag bara ett set till, och det råkar vara den som är det skönaste att sova med. Självklart :P Nåja, jakten fortsätter.
Nu har jag tagit en dusch och käkat lite, tänt en massa ljus på mitt rum och satt mig i sängen. Så mysigt :)
Det blir jobb imorron också, dock inte förrän på kvällen, om det inte blir som idag (panik och skrik)


En tråkig dag på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0