Igår och idag

Igår blev det lite myspys med Anna och killarna, blev faktiskt nån cider för mig också. Kände att valborg utan sprit är ingen valborg! HAHA! :D Nej skämt och sido. Det blev kortspel i vanlig ordning, som vanligt är vi så omogna att vi måste vara råa till varandra ;) haha! Finns film på det också.
Efter midnatt var det tid att bege sig hemåt.

Idag har det varit full rulle på jobbet, inte en lugn stund. Ganska skönt ändå även om var anfådd och inte kunde prata ordentligt med gästerna, nä skoja :D Sista sällskapet var hur trevliga som helst, stod och pratade i all evighet kändes det som :) Såna människor är guld värda.

Känner för att dra till Nova Lund imorron, sugen lotta? Behöver inhandla jobbebyxor nu inför sommaren. Och eftersom det är söndag imorron kan man inte dra in till Ystad. Det var länge sen jag var på Nova, så jag tycker det är dax ;) haha!

Nu ska jag stressa pappa så att maten blir klar, är super hungrig! :P


Jag vill ha sommar !

Kommentarer
Postat av: Lottiiizz

Kan inte imorron :( jobbar.. Men på tisdag är jag ledig.

2010-05-01 @ 23:23:17

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0