"Jag bad inte om hela din livshistoria"

Jag sitter här och filosoferar lite och börja tänka på att frasen "Hur är det med dig?" är bara något man säger för att vara vänlig. Man svarar "Jo, det är bra", när man egentligen mår skit dåligt. Men man vill ju inte berätta det, och man vill inte dra hela historien om varför man mår dåligt. Man vill inte visa sig svag.
Det är mycket för mig just nu, det ska jag inte stoppa under stolen. Jag hade gärna delat mina känslor med er, men jag vet inte vem som läser min blogg, och alla har inte med att göra vad som händer i mitt liv. Vissa delar är faktiskt privat. Det är mycket ni inte vet om mig.


Kommentarer
Postat av: Linda

Huga, hoppas du mår bättre snart iaf.Om du vill dumpa det på någon så är det bara att höra av dig!

2010-05-13 @ 19:22:38
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0