Jalla jalla!

Tjugo i tolv kom jag på att jag hade tänkt att jag skulle till arbetsförmedlingen innan dom stänger för lunch, så jag fick väl slänga på mig kläder och köra in till tomelilla. Självklart hann jag nätt och jämt :) Sen svängde jag in en runda på Ica (posta det förbaskade brevet) och köpte med mig lite frukost hem.
Dom förbaskade Telenorförsäljarna stod utanför också "Ursäkta fröken?!", men seriöst, fröken använde man på 50talet, nu heter alla DU! Nä jag bara skoja, det är rätt roligt att bli kallad fröken, jag är rätt van med det genom jobbet också :)
Men nu måste jag göra mig iordning, helt plötsligt blev allt stressigt, ovanligt?

Kommentarer
Postat av: chanette

du är vän på fb med hon baby bild tjuven. det har kommit fram vem hon är nu



http://darkbarbie.blogg.se/2010/may/fb-babybild-tjuven-avslojad.html



där kan du se vad hon heter, såg att du e vän med henne

2010-05-27 @ 13:59:05
URL: http://darkbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0