mmm, pizza..

Ja nu igen.. Jag lever inte på färdiga pizzor, men jag glömde käka kvällsmat. Hur man nu kan glömma det? Jag får hjärnrubbningar när jag inte är med Anna :P haha! Hon får mig att äta på regelbudna tider :)
Denna dagen har gått åt till att göra.. ingenting. Ja jag har kört Tessan till jobbet, sen har jag inte gjort mycket mer. Ågren! Nä jag kom precis på att jag har varit på arbetsförmedlingen, sen handla jag smör och mjölk. Sorry, men jag kommer aldrig ge upp Bregott, om jag så ska köpa det själv :P haha! Och standard mjölk är det shit! Ju gräddigare destu godare! Jag kommer ihåg när vi bodde i gärarp och vi fick hem mjölk av någon bonde, så gott det var :) Jag tycker om att vara "bondig" men jag tycker också om att vara en stadstjej, jag är allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0