Mobilblogg

Jag har fortfarande inte somnat. Jag ligger vänder och vrider på mig, katten blir snart galen på mig och jag på henne för att hon ligger mitt i sängen :p jag har fortfarande inte varvat ner, tänker på jobbet, jag har fortfarande inte kommit på hur man stänger av det. Det är verkligen skit jobbigt, jag ligger här och kan inte somna bara för att jag tänker på hur många gäster vi ska ha, borden måste fixas, plus att vi ska en som ska provjobba hos oss. Kommer det bli kaos eller? Jag är för van att jobba med anna, vi kan våra grejer och vi sammarbetar. När det kommer in någon annan så blir man stressad över det för man måste underhålla den personen när man egentligen vet att det går snabbare om man gör det själv. Som servitris ska allt gå snabbt, så är det. Nåja, jag får väl försöka sova. Jag har huvudvärk (-och bry), plus att jag är hungrig, ha ha! God natt!

Kommentarer
Postat av: Therese

När jag tänker så mycket på morgondagen så brukar jag tänka att det är ändå inget som jag kan göra nåt åt NU.. eller så tar jag en lapp o skriver upp det...efter en liten stund så brukar jag kunna somna... ett litet tips bara... :D Puss o kram

2010-05-16 @ 13:47:18
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0