Mobilblogg - kan inte somna!

Jag ligger i min säng och kan naturligtvis inte somna, klockan är över ett och jag börjar bli riktigt frustrerad. Jag ligger och stressar mig över bagatell saker, eller jag stressar mig över allt! Det är väl egentligen inte likt mig? Jag tänker så mycket att jag känner mig yr, seriöst. Jag har tagit två tabletter av naturläkemedlet jag fick av tessan, nåt lugnande som är bra för människor som har svårt att slappna av innan dom ska tex sova. Så jag hoppas att dom hjälper, jag är verkligen skit trött. Mina ögon svider för fasiken! Troligtvis är jag kissnödig också, jag har svårt att somna när jag är det, konstigt va? Det konstiga också är att jag kan stressa mig om jag inte har ett strykjärn tex, jag stryker för fasiken inga kläder! Och så ofta använder jag inte skjortor, tror t.o.m att jag äger max tre stycken. Nåja, jag får väl gå och kissa sen försöka somna. God natt för femtioelfte gången!

Kommentarer
Postat av: HANNA /♥/ Blues boppin baby

Hoppas allt är bra med dig!

kram, http://hannapersson.webblogg.se

2010-05-27 @ 01:41:10
URL: http://hannapersson.webblogg.se/
Postat av: Tant Bea =)

jag har både ett vanligt strykjärn och resestrykjärn med mig nerpackat någonstans så du kan ta pappas definitivt, så behöver du inte ligga sömnlös över det iaf mer ler



Jag lovar allt löser sig =) e det ngt du saknar så har du alla i din närhet som hjälper dig eller lånar till dig =)



men jag vet vad flyttoro är ... samtidigt som det är jätte kul så e det en omställning. Jag har ju flyttat från allt (till allt)

2010-05-27 @ 08:18:07
Postat av: Pauline

Det strykjärnet är från artonhundrafrösihjäl och är faktiskt inte så bra, så den kan pappa behålla ;)



Jo, det löser sig i halvlek :)

2010-05-27 @ 13:21:38
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Therese

Ja dem hjälper efter 2 veckors daglig användning... :S Man kan inte bara ta dem enstaka kvällar o tro att dem ska hjälpa då... :(..suck...

2010-05-27 @ 22:16:17
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0