Nervööös

Jag låg i sängen och tänkte lääänge idag, det var skönt att ligga kvar och filosofera lite. Men gissa vad jag tänkte på? Lägenheten of course ;) Jag vet att jag inte ska ropa hej förrän jag är över ån, men drömma kan man väl alltid? Håll alla tummar och tår för mig idag!
Tänkte att jag snart ska hoppa in och ta en dusch, och sakta bege mig till Tessan. Skulle egentligen inte vara där förrän halv tre, men kan ju komma lite innan och pussa på söta Alicia :) Mamma och Tessan ska följa med mig och titta på lägenheten, ska bli mysigt :D


haha, världens snyggaste bild på mig och alicia ;)


Kommentarer
Postat av: Ellis

Är du gudmor? :D Jag blev de i sommras, de var mysigt! :D



sv: JAG HÅLLER TÅRNA FÖR DI MED!

2010-05-19 @ 20:58:35
URL: http://ellisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0