Sol idag!

Vi har faktiskt haft lite sol idag :) När jag var på jobbet så var det helt underbart att vara ute . Dock fick jag vara mest i källaren och städade, men men :)
Efter jobbet satte jag och anna oss utanför och drack lite kaffe och snacka skit, jätte mysigt :)
När jag körde hem så fick jag sitta i bilkö i en kvart! Dom håller på att lägga om vägen mellan Lunnarp och Tomelilla, så det är värsta kaoset. Skit drygt!
Jag hann sitta i fem minuter i solen när jag äntligen kom hem, drog på mig shorts och en bikini överdel och satte mig därute med posten, men fan fick jag inte sitta där länge.. :(

Nu ska jag göra något vettigt tänkte jag alla fall. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0