Vet ni vad?

Jag tog en rejäll sovmorgon idag, jag gick upp kvart i tolv. Mmm, jag ångrar mig lite ändå. Tycker egentligen inte om att sova länge. Men kroppen ville det helt enkelt :)
Så vad händer idag? Det är ganska fint väder, man kanske skulle bege sig någonstans? Jag kanske skulle baka ikväll? Det var ju länge sen, får ju inte tappa stinget. haha! Lite kanelbullar hade inte varit fel. Måste ju fylla mitt kakförråd i frysen igen eftersom för någon vecka sen hade dörren stått öppet i några dagar och då hade maten förstörts :/ Trist, men sant.


Vegas baby! med Elvis och.. vem fan ska hon föreställa? Efter att vi hade fotat så sa han "tip, tip" och jag bara "bye bye" och sprang :P haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0