11 november 2010

Godmorgon!

Jag glömde att jag hade en blogg :P haha.
Solen sken genom mina persinner när jag vaknade, men den var bara framme en stund :( Jag låg och drog mig i sängen till kl nio försökte ringa Carol, men kunde inte komma fram. När man äntligen ringer henne liksom, typiskt!
Inget pålägg har jag till mackorna i heller.. jag räknar dagarna till jag får pengar. Det var en vecka sen jag skickade in papperna, så jag borde få dom i nästa vecka :)
Åh, jag måste dammsuga idag.. och städa badrummet. Eller va fan.. hela lägenheten :P

Jag skjuter snart den hunden som står och skäller!


Kommentarer
Postat av: Carol

Aja baja min mobil,... Hade ju velat morgonmysa i tele! :D

2010-11-11 @ 11:18:11
URL: http://crolas.webblogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

hah rolig mugg=)

2010-11-11 @ 13:26:09
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0