22 november 2010

God morgon!

Igår blev det en runda ut till pappa för att hämta mina vinterdäck, det blev en kaffe och massa kaauuugoooor :D (kakor på rikssvenska). Och det blev en liten mysstund med Doggeliten, så länge han va glad ;) hehe.

Nu ska jag göra mig klar och köra till Carol för en kaffe innan hon ska jobba. Varför går jag med på att ta förmiddagskaffe? Jag är verkligen inte människa än. Kan också va för att jag absolut inte kunde somna inatt :S Jag glömde ta tabletten(melatonin) och jag låg i sängen och vände och vred på mig som om jag hade druckit tre kannor kaffe. Skit jobbigt!

Vet ni vad?! Det är måndag idag! Wiiiiie! Reklam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0