25 november 2010

God middag!

Här snöar det för fulla muggar! Så härligt, Izzi gillar ju faktiskt snö. Hon skuttar runt varje gång hon kommer ut, och fnyser i snön :P Vi knackade på hos Tessan, gick in och snacka lite och busa med Lisan.
Jag drömmer konstiga drömmar nu för tiden tycker jag. Inatt drömde jag hur en killkompis skulle lära mig att tända en cigarett, som om jag inte redan vet det?
Vad händer idag? Jag ska till pappas jobbarkompis, han ska titta på avgasröret på bilen.
Jag vet inte om jag ska julpynta idag.. Jag fick julgardiner av Tessan, men självklart glömde jag dom hos henne, tur att det inte är så långt dit ;) haha! Jag ska alla fall städa lite, det behövs.
Och jag ska baka kanelbullar! Det var ju länge sen, det kan hända att jag behöver låna din frys Tessan, min är ju så jävla liten :S

Ja, jag får väl sätta igång så att jag får något gjort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0