Extreme Homemakeover

Jag säger till mig själv hela tiden att jag inte ska titta på det programet, för jag gråter alltid när väl huset är klart och familjen kommer hem. Och vad gör jag nu? Jo tittar på det och bölar!

Jag fick ett brev från skatteverket.. jag ska lämna in mitt lägenhetsnummer. Skit kul! Jag måste ringa hyresvärden för det står inget i fastigheten! Jag känner mig inte alls motiverad idag, så jag ringer han imorron.

Jag tänkte att jag skulle baka lite bröd, så fattig är jag så att jag inte har råd att köpa själv! haha! Men däremot, hembakad är godast ;) Godaste bröd.



Det blir inte dessa denna gången, jag har inte tillräckligt med rågmjöl. Icas mjölförpakning har recept på bröd på baksidan, tänkte att jag skulle pröva det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0