Godnatt

Självklart var där inte lika mycket i reklamen som i förra veckan. Är det bara för att jag har en liten slant nu?! va va va va?! Nåja..
När jag hade tvättat klart körde jag och hämtade bea & doggeliten för att handla lite. Det blev en snabb runda på Boan, sen en runda på Coop och fyndade lite tomater. haha!
Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt, snacka om att inte ha någon energi idag.. Bara slappat, men det är bara för att det blev en sån hård jobbehelg ;)


Jag och Anna på jobbet när det var Ålagille. Så jävla snygga vi är ;) hehe.

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Ni ÄR SUPER snygga juuu!!!! :D

2010-11-16 @ 10:59:26
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0