Godnatt

Nu är jag hemma igen :)

Dagen började med en mysig eftermiddag med Carol och Anna. Drack kaffe och jag hade köpt med mig vanilj kakor (jag messade Anna innan och frågade om vi var kaksugna, är vi galna? haha!) Sen blev det en runda på ÖoB och Rusta, blev lite julgrejer och städmedel. Sen blev det en snabb runda på Åléns, men ingen shopping för min del där.

Sen blev det hem, äta lite och begav mig till kusin Veronicka. Det var ju verkligen länge sen vi träffades, och det var verkligen jätte mysigt! Lilla Emilia är så himla kär, och vilken energi ;) hehe.

Nu är jag trött, nä egentligen inte. Jävla skit, jag har inte tagit mina tabletter på flera dagar för att jag har kommit i säng för sent. Så nu har jag kommit i fel rutiner :/
Nåja, hoppas ni har haft en bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0