Godnatt

Så, nu är jag hemma! Vet ni vad?! Det snöar! Vilken chock jag och Anna fick när vi slutade jobbet, nu måste jag sätta på mina jävla vinterdäck. Suck.
Jobbet gick bra, jag fick med mig massa gås hem :D Rester ofchourse, men ack så gott. Det är ju sista gången vi har gås, på lördag blir det julbord :D Det är faktiskt skit kul, vi ordnar ju maten (lägger upp det på fat). Chefen tycker det är pest och pina, men inte vi :D hi hi.
Nu ska jag snart gå lägga mig. Se om jag kan somna, det är för sent att ta tabletten och jag drack kaffe på jobbet.. hmm.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det snöar fortfarande! :(:(:( What the F! :(

2010-11-24 @ 09:22:15
Postat av: Linda

SNÖÖÖÖ SNÖÖÖÖ SNÖÖÖÖÖÖ! :D :D :D :D :D :D

2010-11-24 @ 11:16:39
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0