Jag orkar inte jobba.

Det är sånt tråkigt väder, en dag då man ska sitta hemma med någon mysig person. Men nej.. denne halv svensken ska jobba.
Jag fick mina pengar från försäkringskassan, jag grät av lycka. Inte bara för att jag fick dom, men där var mer än vad jag tänkte. Så nu äntligen har jag pengar på sparkontot igen :D
Vad har jag gjort idag? Jag var en sväng hos pappa och fixade pelletsbrännaren, sen körde jag för moster becka till Ica. Oma hade skickat upp en tuuungt paket från österrike :) Jag får gå upp där nästa vecka och se om det blev nåt godis ;) hehe. Och jag köpte hem lite mat, reamat ofcourse!
Nu har jag precis käkat, och jag ska snabbt göra mig iordning och gå ut med Izzi, för att sen köra till jobbet.. Blää.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0