Nu är det jul igen, nu är det jul igen !

Jag sitter här och planerar mitt julbak, tittar i mina gamla recept, och nya. Jag har tänkt att jag ska lägga till nogaut iår om jag får tid :) Än så länge ska jag göra det vanliga; Rågbröd, Jansson, köttbullar, kanelkaka, trillingnötter, Rocky Road, smörkola. Något ni i familjen tycker att jag ska lägga till? Jag älskar verkligen att baka, så det blir absolut ingen börda för mig. Jag älskar ju att ni uppskattar det :D Jag längtar varje dag till julafton, till jag ska baka allting. Det ska bli sååå kuuuul! Jag känner mig lite stressad inför resan dock, vi reser 26dec. Julafton ska firas hos mamma och dagen efter hos pappa. Nåja, jag får väl packa innan ;) haha! Vi ska inte resa förrän på eftermiddagen, så det är nog lugnt.
Nu vill jag att det ska vara jul! :D

Mmm, massa godis innan kalle förra julen :)


Kommentarer
Postat av: Lottiiizz

Ååh, längtar efter ditt julgodis!! :D Rockyroad!! Mums!

2010-11-11 @ 23:24:34

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0