Verkligen skit kul!

När jag kommer till tvättstugan, lägger i en tvätt och häller i tvättmedel, ska precis trycka på startknappen och märker att tvättmaskinen är avstängd! Alltså what the fuck?! Jag tittar bak på väggen och ser att strömbrytare inte är igång, torktumlaren funkar heller inte, men torkskåpet gör. Jag vågar inte pilla på något, i risk för att hela huset ska släckas ner. Detta huset är skumt. Nåja, jag pillar inte på något.. och låter någon annan ta skiten ;) Jag tog en tvätttid imorron och hoppas att problemet har löst sig ;) För tvätta måste jag.
Jag har precis klippt klorna, tassarna och öronen, och borstat Izzi. Så nu är hon riktigt fredagsfin :D


Kommentarer
Postat av: Tezzan

Kom in o tvätta hos mig o häng tvätten här..:DPuss

2010-11-05 @ 21:57:24
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: bea

Dom skall man stäng av efter man använt dom *S Någon har väl varit ordentlig. bara att att sätta igång strömbrytaren vid varje maskin igen =)

2010-11-05 @ 22:23:01

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0