1 oktober

Hösten är här, och det märks på vädret. Sol, moln, sol, moln, sol, moln osv.
Det gick bra på ams, eller ja.. som det alltid brukar. Dom är idioter ändå.. ÅH!
Sen gick jag hem till Tessan, sen körde vi och mamma till Sjöbo (I know, not good. Nothing good comes out of Sjöbo. haha!) Vi körde till jysk, eller jag körde. För en gång skull så körde jag manuell bil, vilket var år och dagar sen! Min älskling är en automatare, så det blir bara gas och broms typ. Jag vet också att jag kommer dö om jag skaffa en bil med en mindre motor. . Alla fall, det blev en papperskorg till toaletten där. Vilket jag har behövt länge! Sen körde vi och käkade kinamat. Mitt i vårt ätande gick proppen också, fick äta i mörker ;) haha!
Sen körde vi och köpte lite mat på Ica kvantum, det blev lite nödvändigheter för mig.
Nu är jag hemma igen, och väntar på bättre tider :)


Har jävligt tråkigt :P

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHAHAHA såna doftkulor?

2010-10-01 @ 18:54:19
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Therese

Sen kom vi o våldgästade dig..:D Love ya´sis!!!

2010-10-01 @ 21:54:49
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0