Godkväll

Har haft en jätte mysig dag hos mamma (igen), denna gången var Tessan och Alicia också där. Jag printade ut det pappert jag skulle, jävla alice of sweden. Man måste skriva ut en returblankett om man vill skicka tillbaka varan. Idiotiskt.
Sen tog jag ett varmt bad, sen smörjde mamma in min rygg med Aloe Heat Lotion så att det riktigt brände på ryggen, och den mår bättre nu alla fall.  Får se om jag får tummarna ut röven och ringa doktorn imorron.

Jag har inte lust med nånting nu, det är så deprimerande att jag inte har fått min lön än. Jag kommer få påminnelseavgift på mina räkningar, vilket jag tycker att jag inte ska behöva betala eftersom det inte är mitt fel att inte lönen har kommit! But, what to do?
Jag har inga pengar, och knappt bensin på bilen. Jag är fast.

Nu ska jag kränga i mig det sista chipsen.. ovanpå allt känner jag mig krasslig i halsen! TACK!

Kommentarer
Postat av: Anna

Om det blir problem med räkningarna så hjälper jag dig. Vet inte om du hinner sätta in pengarna på kontot idag, banken stänger ju kl 1.

2010-10-29 @ 10:51:08

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0