Godnatt

Det var riktigt länge sen jag var riiiktigt trött, så trött att jag kunde däcka i soffan sittandes. Nuförtiden tvingar jag mig själv att somna, resulterar till att jag inte får min riktiga sömn, och är fortfarande trött när jag vaknar. Det är verkligen jätte jobbigt..

Fick ett sms av Liiinda innan och frågade om jag ville ta en promenad, självklart :) resulterade med att vi var ute i en timme och rastade våra hundar, dom blev nästan bästisar . haha! Så skönt det var att promenera.. vi gick nästan Tomelilla runt :P
Nu ska jag försöka sova.. Jobb imorron också ju. Och heeela veckan. Hoppas på att träffa Mp imorron!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Jag minns inte när jag var trött "tidigt" vid 02 är det DÅ jag känner det.



Eller efter skolan och då tar man en låååång powernap som gör så man är vaken i en evighet sen.

2010-10-06 @ 01:58:06
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: pappsen

mp.......miljöpartiet...eller? hahahaha

2010-10-06 @ 12:04:08
Postat av: Linda

Yesyes, they are BFF:s nu! ;) Lady och Izzi, sitting in a tree ;D

2010-10-06 @ 12:08:09
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0