Gooood moooorgon Tomelilla!

Gissa när jag vaknade första gången!? Klockan sex! Jag funderade lite på att gå upp då, men jag insåg rätt snabbt att jag är ingen sån människa. Så klockan åtta ringde klockan, jag snoozade i en kvart - kryss i taket! Jag brukar snooza i en-två timmar :S
Jag klädde på mig allt vad jag kunde, för jag såg att det fortfarande var frost på bilen. Och tro mig, kallt var det! Frös nästan ballarna av mig!
Nu har jag duschat, och sitter och äter frukost, måste bottna med nånting eftersom att hela förmiddagen kommer gå åt till att äta socker :P Det är ju marknad idag!

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHA kaninmat? Jag brukar faktiskt köpa dom dära småpåsarna med minimorötter på Ica ibland (A) HAHA!



Marknad ja. Jag blir fast hemma. Jävla skitdag!

2010-10-21 @ 11:02:44
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0