Ibland är jag ganska pinsam

Jag fick tabletter av Therese igår som ska hjälpa mig att sova, inte sömnpiller! Dett är från hälskostaffären, och det är melatonintabletter, det hjälper en att slappna av innan man ska sova. Jag tog en sån innan jag la mig igår, och det funkade ganska bra :) Jag ska fortsätta med dom och se om det blir nån förbättring. Jag har problem med min insomning, jag är aldrig riktigt trött när jag lägger mig, somnar sent, sover för länge. Det verkar som att jag inte får min REM-sömn helt enkelt.

Jag var precis på Bilax och köpte glykol, jocce hjälpte mig att fylla på. Sen när jag parkerade bilen här hemma så kände jag att nåt var fel, så jag öppnade huven, locket var inte på! Jag letade och letade, messade till jocce och beklaga mig och fråga om dom hade lock. Så jag körde till bilax igen, när vi öppnar huven igen så sitter locket på samma ställe som jocce satte den. PINSAMT! Jag letade i hela motorutrymmet efter locket! Och så låg det precis bredvid. så typiskt mig :)

Nu är klockan kvart i ett och jag har fortfarande inte fått min måndagsreklam! Jag ska ringa och klaga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0