Jag har bestämt mig

Jag har funderat mycket på vad jag vill göra nästa år. Äntligen har jag kommit fram till någonting, och det är att jag ska börja plugga upp mina betyg. Jag måste det om jag vill plugga vidare senare, intagspoängen är höga.
Jag har funderat lite på att bli logoped, vi får se hur det blir. Det krävs att ha MVG i nästan alla ämnen, vilket jag låångt ifrån har. Men jag ska kämpa alla fall!
Det var egentligen meningen att jag bara skulle ta ett år till att jobba efter att jag slutade gymnasiet, sen börja plugga igen. Men helt plötsligt blev jag kvar på det jobbet jag jobbar på nu, det var ju inte meningen att jag skulle börja servera heller. Det bara blev så. Det är inget hemskt jobb, men det är ändå inget jag trivs med.
Imorron ska jag ringa till studievägledaren och se vad jag kan göra. Nu är det dax att ta nästa steg i livet tycker jag.


Hos moster becka i onsdags.

Kommentarer
Postat av: Linda

Om du vill så kan jag ju ta med mig mina böcker och typ arbeten så du får se vad vi gör på min utbildning :) Det är ju så mycket mer än du sett liksom! :) Massa anatomi, psykologi osv osv osv! :)

2010-10-18 @ 20:12:22
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0