Jag mår bättre nu.

Jag hittade gamla skrivböcker där jag har skrivit ner tankar och vad som hänt. Det var en period för exakt fyra år sen då jag mådde riktigt dåligt, så dåligt att jag var tvungen att fly hemifrån. Jag hade panikångest och dödsångest på samma gång, jag misskötte skolan och jag letade efter obetydlig kärlek.
Jag kan bara säga att fan va det är skönt att jag har kommit ifrån den deprissionen.. Fast, det kommer nya problem hela tiden, men jag är glad över att det är bättre nu alla fall.


Kommentarer
Postat av: Linda

JAG SER DET INTE! :(



Trist att höra att du mått så dåligt men skönt att höra du mår bättre nu! =)

2010-10-05 @ 21:55:06
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0