Myskväll med Anna

Har haft en myskväll med Anna. När hon kom hit så körde vi direkt och handla, sen hem och lagade mat. Guuud så gott det var! Något jag aldrig gjort innan faktiskt :) Vi köpte små kyckligklubbor, creme fraich och dippulver och majskolvar. När vi kom hem satte vi igång med maten, gjorde klyftpotatis, hackade morötter och lök, la allt i en ugnsform, och kycklingen, kryddade lite och slängde det i ugnen. Till det gjorde vi grönpepparsås och en kallsås av creme fraichen och dippulvret (Anna valde Ranch). Det var länge sen jag gjorde något så gott!


Visst ser det gott ut?! Gissa om vi rensade allt? Klart! Vi är inte kräng för ingenting ;) haha! Lätt att jag ska göra detta fler gånger.

Sen poppade vi lite popcorn och tittade på House, den serien blir man aldrig trött på :)
Nu ska jag gå och lägga mig tänkte jag. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha..Det är nästan så att jag fortfarand är mätt! Men i dag ska jag lätt köpa både choklad och glass, eller kanske chokladglass:)

2010-10-20 @ 10:34:21

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0