Trött som ett ålderdomshem

Jobbat hela helgen! Det har gått ovanligt bra faktiskt. Igår kom Lotta, baz, marcus och catrin till jobbet och åt. Det var verkligen jätte roligt! :D Äntligen kommer någon som man känner lixom, även om jag blir nervös . hehe.
Idag har det också varit jobb.. Nu är jag så jääävla trött. Jag har jobbat själv så det är mycket mer att göra. Men det har gått bra. Sen när jag kom hem gick jag ut med Izzi en runda, och avslutade rundan hos Tessan :) Hon bjöd på pizzarester och Kinderägg :D Muuums!

Nu är jag hemma, och är faktiskt trött.. Ska nog ta en dusch och lägga mig. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Kiddy

Ah! Du var en riktig stjärnservitris!!! :D Jätte duktig! Men det känns alltid lite konstigt när folk man känner kommer in på ens jobb, man blir lite nervig eller nått. Trodde dock det skulle stå något om att vi var dryga/veliga, hahaha! Kram kram

2010-10-12 @ 09:53:42
Postat av: Pauline

Åh, tack så mycket ! :D

Visst var ni lite veliga, men tro mig, jag har haft värre gäster ;) haha!

2010-10-12 @ 10:00:16
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0