Vet ni att?

Det skulle passa utmärkt att ha ett tvspel nu? Just såna här dagar så vädret är piss och man har inte så mycket att göra, kan det passa perfekt att spela lite spel. Men har jag ett ? Näää! Jag hade ett nintendo 8bitars, men helt plötsligt fattades jag sladden till den :S Typiskt va? Men jag önskar mig ett Nintendo 64 med Banjo&Kazooie spelet. Gud va vi spelade det när vi var yngre. Det var verkligen ett familjespel, vi alla kunde sitta i soffan en fredagskväll och spela. Okej, vi var kanske också lite tvspelsberoende. Men det hör inte hit ;)



Jag vill inte ha Playstation eller Wii.. jag vill ha ett gammalt nintendo!

EDIT: Nu har jag letat på blocket, dom är faktiskt ganska billiga. Men inte en jävel har Banjo&Kazooie spelet!

Kommentarer
Postat av: pappsen

Tror pontus gamla x-box står därhemma nånstans!

2010-10-07 @ 21:16:27
Postat av: Pauline

Men jag vill inte ha Xbox heller.. Jag vill ha Nintendo 64! :D

2010-10-07 @ 21:49:44
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0