Fan va jag är trött

Det blev några timmars jobb idag alla fall. Sen när jag kom hem gick jag ut med Izzi en runda, sen gick jag till St1 och hämtade ut mitt H&Mpaket. Jag har köpt en lila jacka, nu snackar vi inte lila, denna är lila. haha! But I like it ;) Den är ganska tunn, så det får bli en dag-jacka när solen skiner ;) haha! Och så köpte jag en lilarandig halsduk och svarta handskar. Så flashigt ;) Grrr.
Jag är så fantasilös idag så jag åt mackor till kvällsmat. Det får nog bli lite frukt senare också :) Det är absolut inget fel på mackor, det är top notch´ ;) haha!

Denna jacka, fast lila. Riktig snygg faktiskt. 99kr på H&M-sale.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0