God eftermiddag gott folk

Det blev några timmars jobb idag, det är så himla tråkigt att det blir mindre tider nu och alla slåss om vem som ska jobba :/ Men men, det gick bra idag.
När jag kom hem gick jag ut med Izzi en lång runda. Det här med långa runder har blivit "my thing" ;) hehe. Dock inte Izzi's, jag vet inte hur många gånger hon stannade och protesterade. Men jag gav mig inte :)
Katten ligger här i soffan bredvid mig, hon har matskålen framför sig (jag har den i soffan för att inte Izzi ska käka upp hennes mat), men kattafan är skit lat! Hon tar tassen ner i skålen och fiskar upp maten, ser dögulligt ut men jävla latmask :P Ni ska få se sen, lyckades filma det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0